Becsszóra úgy készültem hétfőn, hogy megy tovább az edzésprogram. Csakhogy valamelyik, a családi körben éppen mostanában megfordult kórokozó gazdaszervezetnek éppen engem választott. Így legalább arra az időre prolongálni vagyok kénytelen az intenzívebb fizikai tevékenységet, amíg a köhögés elmúlik.

Persze a buzgalom működik, így olyan elmebajos pillanatok is voltak tegnap, amikor egy pillanatra azt gondoltam, hogy ha erősen rágondolok a mozgásra, az is használ...

Viszont volt jó is a tegnapban: volt annyi időm, hogy fel tudtam tenni a youtube-ra a Carving mindenkinek (sí)oktató DVD szinte teljes anyagát.

Pl. ezt is:

(o)

A bejegyzés trackback címe:

https://skiculture.blog.hu/api/trackback/id/tr72677049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása