Tegnap persze elfelejtettem a sportot. Mentségemre szolgáljon, hogy be akartam fejezni két munkát, és olyannyira erre koncentráltam, hogy ez minden mást kivert a fejemből. Este tízkor, mikor eszembe jutott, meg már nem indultam el.

De minden jó, ha a vége jó: estére megkaptam az idei símet (Atomic SL11), és ez azt az ötletet adta, hogy ha már úgyis mennem kell Hintertuxra, akkor hasznossá téve az ott töltendő napokat, léceket fogok tesztelni.

Négy napot fogunk síelni, abból egyiken workshopot kell tartanom, így marad három nap próbálgatni. Sikerült leszervezni, hogy szombaton, Visegrádon, a síoktatók gyepsível összekötött évadnyitóján kapok még két tesztsít, és így minden napra lesz hasznos elfoglatság! 

A bejegyzés trackback címe:

https://skiculture.blog.hu/api/trackback/id/tr9694798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása