Igazából az lett volna a leghelyesebb, ha ezt az epizódot kihagytam volna. Jobb, ha hallgat az ember az ilyen dolgokról. De ha már megígértem, kénytelen vagyok beszámolni, mert még jobban szégyellném magam.

 

A légnadrág és a Riapcsok óta tudjuk, hogy könnyebb, ha keresünk egy társat. Én a fiam mellett döntöttem, így mégis családban marad.

Egyébként szombaton simán el is felejtettem az egész futás dolgot. Csak késő délután. amikor felálltam a számítógép mellől egy pillantra és valaki erősen beleszúrt egy tőrkést a sípcsontomba, a négyfejű combizom tapadásába (tuberositas tibiae), akkor jutott eszembe, hogy futni kellene menni.

Sajnos a fiam nagyon segítőkész volt, így nem lehetett kibújni a kötelesség alól... A környéken egy centiméter vízszintes sincs, így úgy döntöttem, felfelé indulunk el, hogy legalább a vége könnyebb legyen.

Egy hosszabb kihagyás után mindig rettenetes újra futni, de ez azért minden várakozásomat alulmúlta. Egy kilométer enyhe emelkedő után már a halálomon voltam. Kész szerencse, hogy a gyerek sportban művelt, így csak helyeselt, amikor mondtam, hogy már bemelegedtünk, ideje kicsit gimnasztikázni, nyújtani.

De sajnos később sem lett jobb. Végül a két kilométeres felfelét három (a fiam szerint négy - lehet találgatni, kinek van igaza) sétával teljesítettük, és elmondhatatlanul kellemetlen volt. Persze csak magamnak köszönhetem, ha csak sétálni elmentem volna minden másnap, jobb lett volna.

Lassan el kellene dönteni, hogy végtelenül szégyenkeznem kell-e, mert többször sétálni voltam kénytelen, vagy egy HŐS vagyok, mert mégis újra és újra továbbfutottam. Sőt visszafelé, a lejtős két kilométert megállás nélkül lenyomtam valahogy. Hosszú töprengés után arra jutottam, hogy ez azért távol áll a hősiességtől... 

(o)

A bejegyzés trackback címe:

https://skiculture.blog.hu/api/trackback/id/tr34675347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása